Posted by on 14 lipca 2018

Takie sądy często prowadzą do przeoczenia problemów emocjonalnych, które są podkładem tych objawów. Nie oznacza to bynajmniej, iż ponowne ćwiczenia są bezcelowe. Istotnie, wiele dzieci przy pomocy specjalnych instruktorów uczy się mówić i czytać w sposób wystarczająco poprawny. Ale jest wątpliwe; czy tym dzieciom pomogło się jedynie dzięki podaniu im lepszych sposobów uczenia się. Psychiczne podtrzymanie, jakie daje dziecku pomoc specjalisty w nauce mowy i czytania, wskazuje, iż indywidualne zainteresowanie i poświęcona mu uwaga stają się niezależnym ważnym czynnikiem. Ale oczywiście wiele dzieci nie zdoła nauczyć się mówić lub czytać poprawnie, chociaż mają specjalnych instruktorów i pracują bardzo ciężko starając się poprawić. Oto dwie hipotezy, które nasuwają się, jako wytłumaczenie niepowodzeń specjalistów w przypadku trudności w mowie i czytaniu. Jedna z nich mówi, że symptomy są spowodowane przez silny niepokój, który j est w istocie skutkiem zbytniego nacisku, jaki dziecko samo na siebie wywiera starając się czytać lub mówić poprawnie. Dzieci mają skłonność do odzwierciedlania lęków i nadziei swoich rodziców. Jeżeli rodzice obawiają się, że ich dziecko nigdy nie nauczy się czytać bardzo często przekazują ten lęk (nieraz nieświadomie) dziecku. Wendell Johnson, który dużo pracował z jąkającymi się dziećmi, uważa, że jąkanie się powodują rodzice przez zbytnią krytykę w stosunku do pierwszych prób mowy dziecka. [więcej w: psychoterapia lublin, prometazyna, triamcynolon ]

Powiązane tematy z artykułem: prometazyna psychoterapia lublin triamcynolon

Posted by on 14 lipca 2018

Takie sądy często prowadzą do przeoczenia problemów emocjonalnych, które są podkładem tych objawów. Nie oznacza to bynajmniej, iż ponowne ćwiczenia są bezcelowe. Istotnie, wiele dzieci przy pomocy specjalnych instruktorów uczy się mówić i czytać w sposób wystarczająco poprawny. Ale jest wątpliwe; czy tym dzieciom pomogło się jedynie dzięki podaniu im lepszych sposobów uczenia się. Psychiczne podtrzymanie, jakie daje dziecku pomoc specjalisty w nauce mowy i czytania, wskazuje, iż indywidualne zainteresowanie i poświęcona mu uwaga stają się niezależnym ważnym czynnikiem. Ale oczywiście wiele dzieci nie zdoła nauczyć się mówić lub czytać poprawnie, chociaż mają specjalnych instruktorów i pracują bardzo ciężko starając się poprawić. Oto dwie hipotezy, które nasuwają się, jako wytłumaczenie niepowodzeń specjalistów w przypadku trudności w mowie i czytaniu. Jedna z nich mówi, że symptomy są spowodowane przez silny niepokój, który j est w istocie skutkiem zbytniego nacisku, jaki dziecko samo na siebie wywiera starając się czytać lub mówić poprawnie. Dzieci mają skłonność do odzwierciedlania lęków i nadziei swoich rodziców. Jeżeli rodzice obawiają się, że ich dziecko nigdy nie nauczy się czytać bardzo często przekazują ten lęk (nieraz nieświadomie) dziecku. Wendell Johnson, który dużo pracował z jąkającymi się dziećmi, uważa, że jąkanie się powodują rodzice przez zbytnią krytykę w stosunku do pierwszych prób mowy dziecka. [więcej w: psychoterapia lublin, prometazyna, triamcynolon ]

Powiązane tematy z artykułem: prometazyna psychoterapia lublin triamcynolon