Posted by on 12 marca 2018

Specjalne klasy dla uzdolnionych dzieci nie są osiągalne, o ile system szkoły nie będzie zakrojony na tak dużą skalę, aby mógł dostarczyć dostateczną liczbę uzdolnionych dzieci, usprawiedliwiającą takie przedsięwzięcia. Niektóre szkoły próbują częściowo to rozwiązać przez „grupowanie według zdolności”, co wkrótce będziemy omawiać. Wielu ekspertów uważa, że uzdolnione dzieci nie powinny być umieszczane w specjalnych klasach ze względu na ich potrzebę współżycia z uczniami średnio uzdolnionymi. A zresztą, jak podkreślają, uzdolniony uczeń będzie miał do czynienia z ludźmi o przeciętnej inteligencji przez cale swoje życie i dlatego też powinien nauczyć się obcować z „przeciętnymi ludźmi” już będąc w szkole. Ponadto, jak twierdzą, inni uczniowie mogą korzystać Z przywództwa i wkładu uzdolnionego ucznia. Argumentem przeciwnym jest, iż potrzeby wybitnie uzdolnionych uczniów są często ignorowane w normalnej klasie i jedynym s posobem zapewnienia im uwagi ze strony nauczyciela jest umieszczenie ich w osobnych klasach. [podobne: psychiatra poznań, gdynia psycholog, psychologia pracy ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog psychiatra poznań psychologia pracy

Posted by on 12 marca 2018

Specjalne klasy dla uzdolnionych dzieci nie są osiągalne, o ile system szkoły nie będzie zakrojony na tak dużą skalę, aby mógł dostarczyć dostateczną liczbę uzdolnionych dzieci, usprawiedliwiającą takie przedsięwzięcia. Niektóre szkoły próbują częściowo to rozwiązać przez „grupowanie według zdolności”, co wkrótce będziemy omawiać. Wielu ekspertów uważa, że uzdolnione dzieci nie powinny być umieszczane w specjalnych klasach ze względu na ich potrzebę współżycia z uczniami średnio uzdolnionymi. A zresztą, jak podkreślają, uzdolniony uczeń będzie miał do czynienia z ludźmi o przeciętnej inteligencji przez cale swoje życie i dlatego też powinien nauczyć się obcować z „przeciętnymi ludźmi” już będąc w szkole. Ponadto, jak twierdzą, inni uczniowie mogą korzystać Z przywództwa i wkładu uzdolnionego ucznia. Argumentem przeciwnym jest, iż potrzeby wybitnie uzdolnionych uczniów są często ignorowane w normalnej klasie i jedynym s posobem zapewnienia im uwagi ze strony nauczyciela jest umieszczenie ich w osobnych klasach. [podobne: psychiatra poznań, gdynia psycholog, psychologia pracy ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog psychiatra poznań psychologia pracy