Posted by on 24 marca 2018

Natomiast środowiska apatyczne i cyniczne, niepoczuwające się do odpowiedzialności za zaspokajanie potrzeb młodzieży – w nierozumny sposób sprzyjają warunkom, w których trudno jest młodzieży oprzeć się wykolejeniu. Szkoła odgrywa ważną Dolę w tworzeniu atmosfery wzmacniającej odporność dzieci na wpływ przestępczości. Jednym ze sposobów, dzięki któremu może tę rolę odegrać, jest stworzenie warunków, w których nauka staje się czymś żywotnym i interesującym. Znudzony i apatyczny młody człowiek – to ten, który słabo uważa na lekcji i który przestaje uczęszczać w najniżej dozwolonym wieku lub nawet wcześniej, o ile to możliwe. Gdy raz opuści szkołę, staje się stosunkowo łatwą ofiarą dla ponęt przestępczości. Szkoły mogą również oddawać pożyteczne usługi przez tworzenie programów zapobiegających przestępczym skłonnościom, Lloyd Allen Cook daje sprawozdanie z długofalowej pracy z klasą szkoły średniej, w której progra m nauczania wchodziła dyskusja i indywidualne porady dla wszystkich uczniów. Socjometryczna analiza dokonana w klasie na początku wykazała, że ośrodkiem jednej aktywnej kliki był chłopiec, który miał raczej wybitnie rozwinięte skłonności przestępcze, Początkowo potrafił narzucić przestępcze zachowanie innym członkom kliki, ale w miarę jak trwał eksperyment w tej klasie – klika zaczęła się rozpadać i jej członkowie połączyli się z innymi grupkami w klasie, w których przywództwo było zdrowsze i zachowanie bardziej do przyjęcia pod względem społecznym. Ponieważ nauczyciele potrafili wciągnąć uczniów do wychowawczych doświadczeń, które zaspokajały ich potrzeby, przywództwo chłopca Q skłonnościach przestępczych przestało być atrakcyjne. [patrz też: psychiatra poznań, gdynia psycholog, psychologia pracy ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog psychiatra poznań psychologia pracy

Posted by on 24 marca 2018

Natomiast środowiska apatyczne i cyniczne, niepoczuwające się do odpowiedzialności za zaspokajanie potrzeb młodzieży – w nierozumny sposób sprzyjają warunkom, w których trudno jest młodzieży oprzeć się wykolejeniu. Szkoła odgrywa ważną Dolę w tworzeniu atmosfery wzmacniającej odporność dzieci na wpływ przestępczości. Jednym ze sposobów, dzięki któremu może tę rolę odegrać, jest stworzenie warunków, w których nauka staje się czymś żywotnym i interesującym. Znudzony i apatyczny młody człowiek – to ten, który słabo uważa na lekcji i który przestaje uczęszczać w najniżej dozwolonym wieku lub nawet wcześniej, o ile to możliwe. Gdy raz opuści szkołę, staje się stosunkowo łatwą ofiarą dla ponęt przestępczości. Szkoły mogą również oddawać pożyteczne usługi przez tworzenie programów zapobiegających przestępczym skłonnościom, Lloyd Allen Cook daje sprawozdanie z długofalowej pracy z klasą szkoły średniej, w której progra m nauczania wchodziła dyskusja i indywidualne porady dla wszystkich uczniów. Socjometryczna analiza dokonana w klasie na początku wykazała, że ośrodkiem jednej aktywnej kliki był chłopiec, który miał raczej wybitnie rozwinięte skłonności przestępcze, Początkowo potrafił narzucić przestępcze zachowanie innym członkom kliki, ale w miarę jak trwał eksperyment w tej klasie – klika zaczęła się rozpadać i jej członkowie połączyli się z innymi grupkami w klasie, w których przywództwo było zdrowsze i zachowanie bardziej do przyjęcia pod względem społecznym. Ponieważ nauczyciele potrafili wciągnąć uczniów do wychowawczych doświadczeń, które zaspokajały ich potrzeby, przywództwo chłopca Q skłonnościach przestępczych przestało być atrakcyjne. [patrz też: psychiatra poznań, gdynia psycholog, psychologia pracy ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog psychiatra poznań psychologia pracy