PIC-628

W okresie rozwinietej marskosci zimniczej watroba jest duza, twarda, gladka, nie bolesna

Objawy. W okresie rozwiniętej marskości zimniczej wątroba jest duża, twarda, gładka, nie bolesna. Śledziona jest także znacznie powiększona, twarda, gładka. W jamie otrzewnej stwierdza się wolny płyn. Skóra jest zabarwiona swoiście żółtaczkowo (tzw. żółtaczka czarna, melasieterus). W powłokach brzusznych w okolicy pępka widać rozszerzone żyły. Stan odżywienia jest upośledzony. W krwi stwierdza się niedokrwistość wtórną ze zwiększeniem liczby krwinek białych jednojądrzastych. W moczu urobilinę i urobilinogen. W miarę postępu z...

Więcej »

PROBLEMY EMOCJONALNE: TRUDNOSCI W MOWIENIU I CZYTANIU

PROBLEMY EMOCJONALNE: TRUDNOŚCI W MOWIENIU I CZYTANIU. Pod pewnym względem prawie każde dziecko, które wymaga specjalnego typu wychowania, ma jakieś trudności emocjonalne. Czasem problem polega na dopomożeniu dziecku w przyjęciu ograniczeń wypływających z jego kalectwa, czasem na wskazaniu mu możliwości, które były niejako przyćmione wskutek kalectwa; czasem wreszcie trzeba dopomóc dziecku radzić sobie z przesadnie opiekuńczym lub niejako odrzucającym podejściem dorosłych oraz innych dzieci. Ułomność zwykle zakłada jakieś odchylenie od normy, a ...

Więcej »

FDA i testy genomiczne - prawo do regulacji ad 7

Wymaga to gromadzenia i przeglądu dowodów w trakcie całego komercyjnego okresu testowania i rzeczywiście wymaga dostępu do danych po wprowadzeniu na rynek nie tylko z tego testu, ale także z wszystkich innych testów, które są trollingiem w tym samym regionie lub regionach ludzkiego genomu. Przegląd przedmarketowy to niewłaściwe narzędzie, a tradycyjne podejście regulacyjne FDA jest krótkowzroczne. Zapewnienie bezpieczeństwa i skuteczności drzew (każdy test) będzie wymagało od FDA ciągłego zbierania dowodów z całego lasu (wszystkie konkurencyjne ...

Więcej »

SILNIK SAMOCHODOWO-CIAGNIKOWY

O ile do tej pory miało do wykonania pracę przeciętną lub poniżej przeciętnej, to obecnie nacisk wzrasta. Zarówno rodzice, jak i nauczyciele stale przypominają mu, że nie pracuje stosownie do swoich zdolności. Jeżeli istnieje jakiś emocjonalny powód, dla którego nie jest w stanie pracować zgodnie ze swoimi zdolnościami, jak to ma prawdopodobnie miejsce, zwiększanie nacisku pogorszy raczej niż polepszy jego zdolność do korzystania w pełni z pracy w klasie. Abraham i Edith Luchins zwrócili się kiedyś do pewnej liczby dzieci uczęszczających do czwar...

Więcej »
751#bóle głowy skroniowe , #krople iberogast , #broniewskiego 2 łódź , #dieta bez zbóż , #naczyniak forum , #badanie triglicerydy , #sirko tychy , #peeling enzymatyczny co to , #witamina b12 za co odpowiada , #ostre zapalenie woreczka żółciowego ,