Posted by on 4 grudnia 2018

Wyobraź sobie, że przypieczętowujesz swoje nadzieje na wyleczenie z raka w South Dakota Institutes of Health. Wyobraź sobie Centra Kontroli Chorób Wysp Dziewiczych Stanów Zjednoczonych. Administracja Lotnictwa New Hampshire. Tajna służba Wyoming. Administracja Aeronautyką i Przestrzenią Idaho. Massachusetts Intelligence Agency. Rezerwat Arkansas. Skromna propozycja dla NIH
Jako administrator federalny zasugerowałem, że przedsiębiorstwo zajmujące się badaniami biomedycznymi przechodzi trudną, ale łatwą do zarządzania zmianę. Ale teraz grozi mu również bardziej ryzykowna perspektywa spadku majątku. Jako naukowiec ławkowy, lekarz i obywatel, muszę zapytać, dlaczego miałoby to być. Dlaczego NIH – z jego popularnymi celami, produktywnymi osiągnięciami, korzyściami ekonomicznymi, centralną rolą w utrzymywaniu naszych uniwersytetów i szkoleniem nowych naukowców oraz perspektywami poprawy zdrowia – może być mniej ceniony przez rząd federalny niż Social Security i inne obowiązkowe programy uprawnień.
Przeszłości w ciągu ostatnich kilku lat i miesięcy przekonały mnie, że rząd i społeczeństwo powinny znaleźć środki, aby zapewnić stabilną podstawę fiskalną dla NIH. W ramach takiego planu NIH miałby zapewniony budżet nie mniejszy niż budżet roku poprzedniego, przy czym inflacyjny przyrost ustalany byłby na podstawie stopy inflacji w badaniach i rozwoju biomedycznym. Ten plan nie tworzyłby uprawnień dla indywidualnych naukowców lub programów naukowych. Praktykanci nadal będą rywalizować o pracę w sektorze akademickim, rządowym i przemysłowym. Badacze wciąż będą rywalizować o wsparcie zarówno w środowiskach badawczych zaocznych, jak i stacjonarnych. Instytuty i ośrodki konkurowałyby o alokacje w ramach ustalonego budżetu NIH, a inicjatywy w ramach każdego komponentu NIH konkurowałyby o wsparcie. Kongres i administracja będą mogły uzupełniać fundusze, aby sprostać konkretnym zagrożeniom zdrowia lub zwiększyć ogólną wielkość przedsiębiorstwa, jeśli gospodarka dopuściła takie suplementy i były one uzasadnione nauką. W ramach tych bezpiecznych ram, wspierani przez NIH śledczy byliby zachęcani do rozsądnego myślenia o stanie przedsiębiorstwa i opracowywania zasad, które będą jego ewolucją. Byłaby to spuścizna co najmniej tak wielka, jak zrównoważony budżet, który mógłby przedstawić przyszłym pokoleniom.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Prezentowany jako 105. wykład Shattuck na corocznym spotkaniu Massachusetts Medical Society, Boston, 20 maja 1995.
Author Affiliations
Prośba o przedruk do Dr. Varmus w National Institutes of Health, Bldg. 1, Rm. 126, Center Dr., MSC 0148, Bethesda, MD 20892-0148.
[hasła pokrewne: lpg endermologie, marskość wątroby rokowanie, cennik protez zębowych ]

Powiązane tematy z artykułem: cennik protez zębowych lpg endermologie marskość wątroby rokowanie

Posted by on 4 grudnia 2018

Wyobraź sobie, że przypieczętowujesz swoje nadzieje na wyleczenie z raka w South Dakota Institutes of Health. Wyobraź sobie Centra Kontroli Chorób Wysp Dziewiczych Stanów Zjednoczonych. Administracja Lotnictwa New Hampshire. Tajna służba Wyoming. Administracja Aeronautyką i Przestrzenią Idaho. Massachusetts Intelligence Agency. Rezerwat Arkansas. Skromna propozycja dla NIH
Jako administrator federalny zasugerowałem, że przedsiębiorstwo zajmujące się badaniami biomedycznymi przechodzi trudną, ale łatwą do zarządzania zmianę. Ale teraz grozi mu również bardziej ryzykowna perspektywa spadku majątku. Jako naukowiec ławkowy, lekarz i obywatel, muszę zapytać, dlaczego miałoby to być. Dlaczego NIH – z jego popularnymi celami, produktywnymi osiągnięciami, korzyściami ekonomicznymi, centralną rolą w utrzymywaniu naszych uniwersytetów i szkoleniem nowych naukowców oraz perspektywami poprawy zdrowia – może być mniej ceniony przez rząd federalny niż Social Security i inne obowiązkowe programy uprawnień.
Przeszłości w ciągu ostatnich kilku lat i miesięcy przekonały mnie, że rząd i społeczeństwo powinny znaleźć środki, aby zapewnić stabilną podstawę fiskalną dla NIH. W ramach takiego planu NIH miałby zapewniony budżet nie mniejszy niż budżet roku poprzedniego, przy czym inflacyjny przyrost ustalany byłby na podstawie stopy inflacji w badaniach i rozwoju biomedycznym. Ten plan nie tworzyłby uprawnień dla indywidualnych naukowców lub programów naukowych. Praktykanci nadal będą rywalizować o pracę w sektorze akademickim, rządowym i przemysłowym. Badacze wciąż będą rywalizować o wsparcie zarówno w środowiskach badawczych zaocznych, jak i stacjonarnych. Instytuty i ośrodki konkurowałyby o alokacje w ramach ustalonego budżetu NIH, a inicjatywy w ramach każdego komponentu NIH konkurowałyby o wsparcie. Kongres i administracja będą mogły uzupełniać fundusze, aby sprostać konkretnym zagrożeniom zdrowia lub zwiększyć ogólną wielkość przedsiębiorstwa, jeśli gospodarka dopuściła takie suplementy i były one uzasadnione nauką. W ramach tych bezpiecznych ram, wspierani przez NIH śledczy byliby zachęcani do rozsądnego myślenia o stanie przedsiębiorstwa i opracowywania zasad, które będą jego ewolucją. Byłaby to spuścizna co najmniej tak wielka, jak zrównoważony budżet, który mógłby przedstawić przyszłym pokoleniom.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Prezentowany jako 105. wykład Shattuck na corocznym spotkaniu Massachusetts Medical Society, Boston, 20 maja 1995.
Author Affiliations
Prośba o przedruk do Dr. Varmus w National Institutes of Health, Bldg. 1, Rm. 126, Center Dr., MSC 0148, Bethesda, MD 20892-0148.
[hasła pokrewne: lpg endermologie, marskość wątroby rokowanie, cennik protez zębowych ]

Powiązane tematy z artykułem: cennik protez zębowych lpg endermologie marskość wątroby rokowanie